Hooli oma töötajatest, hooli klientidest

02.01.2018

See on meie selle aasta esimene uudiskiri. Ehk isegi teie tänavune esimene uudiskiri? Tegelikult on ju tore (uudis)kirju saada, sest kõige muu kõrval leiab nendest ikka midagi kasulikku ja head.

Nagu näiteks erinevaid soovitusi, kuidas saame teie ettevõttele kasulikud olla. Kindlasti kasutab nii mõnigi teist oma klientidega suhtlemiseks uudiskirju. Ilmselt on need vähemformaalsed ametlikest e-kirjadest, sinna on sisse pikitud erinevaid kasulikke nõuandeid ja huumoritki? Kui Eesti ettevõtete puhul on enamlevinud suhtluskeeled eesti ja vene, harvem ka inglise ning soome keel, siis uudiskirjad kipuvad pahatihti jääma vaid eestikeelseteks.

Siin tulemegi appi meie. Multilingua Tõlkebüroo kogemustega tõlkijad teevad oma igapäevast tööd selle nimel, et kõik teie kliendid oleks ühes infoväljas sõltumata nende suhtluskeelest. Meie usinad toimetajad kohendavad uudiskirja tekstid selliseks, et jutu mõte jääks ka tõlgitud kujul samaks ning oleks erineva keeletaustaga inimeste jaoks arusaadav ja huvitav.

Eelnev käib ka teie ettevõtte töötajatele suunatud info kohta. Selleks, et kõige olulisem info oleks aru- ja kättesaadav kõikidele, eelkõige rahvusvahelises kontsernis töötavatele inimestele, on mõistlik ka ettevõttesisesed lehed, infokirjad ja olulisemad uudised tõlkida ettevõttes enamkasutatavatesse keeltesse. See näitab hoolimist, et ettevõttesisene sõnum oleks selge, arusaadav ja suunatud kõikidele töötajatele!

Oleme teie jaoks olemas ja soovime head ning keeleküllast uut aastat!