Kas valida suhtluskeele, tööalase suhtluskeele või erialakeele kursus?

september 4, 2012

Kas valida suhtluskeele, tööalase suhtluskeele või erialakeele kursus, oleneb õppija vajadustest ja eelistustest.

Suhtluskeele kursused hõlmavad igapäevaelu suhtlussituatsioone. Olenevalt keeletasemetest teemad küll varieeruvad, kuid üldiselt hõlmavad teemad oma tööd, perekonda ja kodu, vaba aega jms. Suhtluskeele kursuseid pakume kõikides keeltes, mida õpetame: eesti, hiina, hispaania, hollandi, inglise, itaalia, norra, portugali, prantsuse, rootsi, saksa, soome ja vene. Kursused toimuvad minigruppides (4-5 õppijat)  ja tavagruppides (6-8 õppijat).

Tööalase suhtluskeele kursused hõlmavad kontoritöös ettetulevaid suhtlussituatsioone, näiteks tööalased kohtumised, esitlused, koosolekud, kommunikatsioon telefoni ja e-posti teel, ärireisid ja kultuurierinevused jms. Kursustel käsitletakse põgusalt erinevaid töövaldkondi ja seetõttu ei võimalda see minna süvitsi oma erialasesse terminoloogiasse. Tööalase suhtluskeele kursuseid pakume inglise keele erinevatele tasemetele. Vastavalt nõudlusele viime tööalase keele kursuseid läbi ka teistes keeltes, mida õpetame. Tööalase inglise keele kursused toimuvad tavagruppides (6-8 õppijat).

Erialakeele kursustel minnakse süvitsi oma erialasesse terminoloogiasse. Kursustel keskendutakse konkreetses erialases valdkonnas esinevatele teemadele ja situatsioonidele. Kursuste kava koostatakse vastavalt eriala kontekstile ja õppija vajadustele. Erialakeele kursuseid oleme korraldanud vastavalt nõudlusele kõikides keeltes, mida õpetame. Kursuseid oleme läbi viinud järgnevates valdkondades: pangandus ja rahandus, kindlustus, õigus, IT ja telekommuniaktsioon, lennundus, avaliku sektori organisatsioonid, logistika ja transport, juhtimine ja turundus jpm. Erialakeele kursuseid korraldame vastavalt nõudlusele minigrupi- või individuaalõppes.

 


Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga