Üldsätted
1.1 Multilingua Keelekeskus OÜ juhatuse poolt asutatud koolitusasutuse nimi on Multilingua keeltekool ja kompetentsikeskus.
1.2 Multilingua keeltekool korraldab täiskasvanutele suunatud keeleõppe täiendkoolitust ning laste ja koolinoorte keeleõpet.
Õppekavade kvaliteedi tagamise tingimused ja kord
2.1 Multilingua Keelekeskus OÜ õppekavade koostamise aluseks on võetud täiskasvanute koolituse seadus ja täienduskoolituse standard.
2.2 Õppekavad on välja töötatud koostöös keeleõpetajate ja metoodikuga.
2.3 Õppekavade täiendamine toimub vajaduspõhiselt jooksvalt ning kord aastas metoodiku ja vastava keelte õpetajatega.
Koolitajate kvaliteedi tagamise tingimused ja kord
3.1 Multilingua keeltekoolil on välja töötatud õpetajate kvaliteedistandard, eetikakoodeks ja käitumisjuhised, mis on aluseks koolitajate ja koolituse kvaliteedi tagamisel. Kõiki nimetatud dokumente tutvustatakse õpetajatele Multilinguasse tööle asumisel onboarding programmi raames. Kõikidel Multilingua keeltekooli õpetajatel on erialane kõrgharidus ja nad omavad töökogemust täiskasvanute koolitamise alal.
3.2 Õppekvaliteedi tagamiseks viiakse läbi regulaarseid õpetajate täiendkoolitusi. Vähemalt kaks korda kuus toimuvad Multilingua õpetajate täiendkoolitused digipädevuste, metoodika, õppematerjalide, psühholoogia ja õpetaja isiksuse arengu, vaimse tervise ja muudel teemadel. Vähemalt kaks korda poolaastas viiakse läbi kovisioonid õpetajatele. Iga-aastasel sügisseminaril lisaks Multilingua sisekoolitajatele esineb välislektor ja antakse ülevaade õppeaasta eesmärkidest ja tegevusplaanist. Iga aasta jaanuaris toimub 2-päevane õpetajate talveakadeemia. Multilingua õpetajad osalevad ka muudel metoodika-alastel koolitustel nii Eestis kui välismaal sh õpirännetes ja töövarjutuses Erasmus+ programmi raames. Multilinguas on loodud metoodiku, nõustaja ja digiõppe valdkonna juhi ametikoht, kes pakuvad õpetajatele erialast tuge. Samuti toimuvad aasta ringi regulaarsed õpetajate arenguprogrammid väiksematele gruppidele.
3.3 Õpetajate töö kvaliteeti hinnatakse koolituse järgselt osalejate suulise ja kirjaliku tagasisideküsitluse põhjal.
Õppekeskkonna kvaliteedi tagamise tingimused ja kord
4.1 Kõik kursused on Multilingua keeltekooli kodulehel üleval vähemalt üks kuu enne kursuse algust. Koolitustele on võimalik registreeruda kodulehel oleva registreerumisvormi kaudu. Registreerudes saavad õppida soovijad valida endale sobivaimaid kursuse toimumise ajad ja kirjeldada oma eelnevat õpikogemust. Saadud infot võetakse arvesse õppegruppide komplekteerimisel.
4.2 Kõigi registreerunutega võetakse individuaalselt ühendust. Kursusele registreeruda soovijad suunatakse sooritama keeletaseme online testi või määrama oma keeleoskustaset 9-pallisel kiirhindamise skaalal, mis asub Multilingua keeltekooli kodulehel.
4.3 Kõik koolitusele registreerunud saavad teabe koolituse täpse korraldusliku poole kohta – ajakava, koolitusruumide ja õppematerjalide kohta hiljemalt kursuse alguse eelneval nädalal.
4.4 Keelekoolituse läbiviimiseks on loodud õppimist toetav keskkond.
4.5 Multilingua keeltekooli õppeklassid asuvad Tallinnas, aadressil Roosikrantsi 11, 2. korrus. Kõik õppeklassid vastavad tervisekaitse nõuetele. Klassides on iga õppija jaoks piisavalt ruumi ja valgust. Klassid on varustatud tänapäevase esitlustehnika ja internetiühendusega. Ruumid on ligipääsetavad ratastooliga.
4.6 Multilingua Keelekeskuses on kõikidele õppijatele kättesaadav joogivesi, kohv, tee.
Täienduskoolituse kohta tagasiside kogumise kord
5.1 Iga kursuse lõpul täidavad osalejad internetipõhise või paberkandjal tagasisideküsitluse, kus annavad hinnangu kursuse sisule, enda keelealasele arengule, õppematerjalidele, õppemetoodikale, tundide ülesehitusele (tempo, õhkkond, selgituste arusaadavus, õpitava keele praktiseerimise võimalused jm) õpetaja tööle ja kursuse korralduslikule poolele ning teevad ettepanekuid õppetöö sisu ja vormi täiustamiseks.
5.2 Tagasisideküsitluste info analüüsitakse, selle tulemusi arutatakse koos õpetajate ja juhtkonnaga. Kord aastas tehakse koondanalüüs, mis jääb aluseks edasise õppekvaliteedi ja keelekeskuse töö korralduse parendamisel. Parimaid õpetajaid tunnustatakse kord aastas.