Aastal 1995 lõpetasin Tartu Ülikooli Narva Kolledži vene keele ja kirjanduse õpetaja eriala ning aastal 2002 lõpetasin Euroülikooli eesti/inglise keele tõlgi eriala. Aastal 2021 omandasin Tallinna Ülikoolis võõrkeele (inglise/vene keele) õpetaja magistrikraadi. Aastatel 2003-2018 töötasin Põhja Ringkonnaprokuratuuri eesti, vene ja inglise keele tõlgina, aastast 2015 õpetan vene ja inglise keelt Multilingua Keelekeskuses. Aastast 2018 töötan võõrkeele õpetajana üldhariduskoolis.
Minu kui õpetaja profiil sobib imehästi Multilingua Keelekeskuse nimetusega, kuna olengi väga mitmekeelne ja väga mitmefunktsionaalne. Ja seetõttu vist ei olnud tegu juhusega kui aastal 2015 algas minu õpetaja karjäär just Multilingua Keelekeskuses. Nüüdseks on mul selja taga rohkem kui 5 aastat “formaalset” ja “mitteformaalset” vene, inglise ja prantsuse keele õpetamiskogemust erineva keeletasemega täiskasvanutele, noortele ja lastele. “Mitteformaalse” keelte õpetamise all pean silmas lasteklubide ja -laagrite kogemust, tänu millele oskan toetada laste ja noorte arengut, nende uute oskuste, teadmiste ja kogemuste hankimist väljaspool traditsiooniliselt mõistetavat kooliharidust.
“Formaalne” keelte õpetamine on minu töö kooliõpetajana, tänu millele oskan korraldada õpiväljundite põhist õppetööd ja hindamist õppekava alusel. Olen uhke selle üle, et minu kui võõrkeele õpetaja “instrumentaarium” on lai ja vaheldusrikas, sest erinevate keelte õpetamise kaudu on mul võimalik tutvuda, kasutada ning kombineerida erinevaid õpimeetodeid ja õpetamisvõtteid suuremas mahus kui oleks olnud vaid ühe võõrkeele õpetamise puhul. Töö täiskasvanute, noorte ja lastega õpetab mind kavandama õppetööd lähtudes nende eakohastest vajadustest.
Tõlkekogemus ja põhjalikud teadmised grammatikas aitavad mul erinevate keelte õpetamisel kõrvutada nende sarnasusi või erinevusi, mis loob seoseid minu õppijate olemasolevate teadmistega ning kiirendab uue materjali kinnistamist. Minu õpetamise stiili võtmesõnad on kommunikatiivsus, mängulisus, huumor ja positiivne õhkkond. Olen kindel, et õpetamine on võrdväärne andmise ja saamise protsess: õpetajana annan õppijatele oma teadmisi ning mina omakorda saan neilt õpihimu energeetika, huvitavate inimestega suhtlemise ja edukogemuse rõõmu.